GRUPA TIPMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pt:
,,Ekspansja firmy TIPMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ na nowe rynki zagraniczne Meksyku i Hiszpanii promująca produkt w postaci kompleksowego oprogramowania dedykowanego lokalnym mediom”
Opis projektu:
Firma Tipmedia Sp. z o.o. po wnikliwej analizie wybranych rynków podjęła decyzję o przeprowadzeniu ekspansji na nowe rynki zagraniczne tj. rynek hiszpański i meksykański.
Produkt jaki firma chciałaby promować w wyniku przeprowadzenia procesu internacjonalizacji na nowe rynki zagraniczne to kompleksowe oprogramowanie dedykowane lokalnym mediom, które wspomaga je w prowadzeniu kampanii reklamowych na swojej stronie internetowej.
W celu świadomego i rozważnego wejścia na rynki Hiszpanii i Meksyku zaplanowano następujące kroki:
1. Wykonanie modelu biznesowego
2. Zakup usługi doradczo analitycznej w zakresie promocji wybranych produktów na rynkach Hiszpanii i Meksyku
3. Zakup usług doradczych w zakresie wyszukiwania i umówienia spotkań na rynku Hiszpanii i Meksyku
4. Udział w wyjazdowych misjach gospodarczych do Hiszpanii i Meksyku
5. Zakup usługi doradczo-marketingowej w zakresie promocji wybranych produktów na rynkach Hiszpanii i Meksyku
6. Wytworzenie oraz tłumaczenie zaprojektowanych materiałów promocyjnych
Czas trwania projektu określono na: 15.11.2021 – 15.11.2022 r.
Cele projektu:
Celem projektu jest internacjonalizacja działalności na nowych rynkach zagranicznych tj. Hiszpanii i Meksyku.
Planowane efekty:
1. Pozyskanie nowych rynków zagranicznych w postaci Hiszpanii i Meksyku.
2. Zwiększenie przychodów o co najmniej 15% do końca 2025 r.
4. Uzyskanie wzrostu dochodów, który z kolei pozwoli na dalsze inwestycje.
5. Nawiązanie nowych kontaktów międzynarodowych, co pozwoli na dalszą ekspansję zagraniczną na nowe rynki.
Wartość projektu: 361 115,61 PLN
Wkład Funduszu Europejskiego: 249 551,43 PLN